Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того,як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
1.Перехід до процесу навчання,що базується навколо потреб учнів, вимагає адаптації з боку учнів і з боку вчителів;2.Вчителі мають працювати з учнями,щоб допомагати їм розвинути навички самоспрямованості;
3.Учні мають бути активними у власному навчанні;
4.Учителі можуть диференціювати навчання у 4 напрямках:за змістом,за процесом,за результатами,за навчальним середовищем;
5.Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, візуальні,кінестетичні способи сприйняття.
6.Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненеми та незалежними у навчанні.

Комментариев нет:
Отправить комментарий